
L’Electra participa a la II Fira d’Economia Verda i Circular
El divendres 19 de maig va tenir lloc la segona edició de la Fira d’Economia Verda i Circular, un esdeveniment comercial i divulgatiu a Catalunya que es va realitzar al pavelló d’Economia Verda i Circular de Granollers. Aquest esdeveniment aposta per donar visibilitat a projectes per aportar eines útils als sectors econòmics i a la ciutadania per tal que s’impliquin en la transició energètica.
L’Electra Energia hi va ser present de la mà d’Oriol Xalabarder, conseller delegat d’Electra Caldense Holding, i Anna Domenjó, directora tècnica comercial a l’Electra Energia, amb una conferencia titulada “Posem llum a la factura elèctrica: claus per entendre-la, l’autoconsum i l ‘estalvi que genera”, emmarcada dins la programació de l’estand de la Delegació del Vallès dels Enginyers Industrials de Catalunya
Durant la jornada es van dur a terme diverses activitats com exposicions, conferències, tallers i mostres comercials especialitzades. Els temes principals que es van tractar van ser projectes de simbiosi industrials, de reciclatge, d’energia verda, de mobilitat o de promoció del sector agroalimentari de proximitat.
